Igår började det så sakteliga släppa i halsen och idag är skiten (ja, rent ut sagt) borta! För att börja lugnt passade jag på att köra ett styrkepass här hemma. Kettlorna (kettlebellsen) låg i bilen och då Storeman övernattar hos en kompis ville jag inte lämna småkidsen för att hämta dem. Jag klarade mig dock bra på min egen kropp och en skivstång med lite vikter.

Man tager vad man haver och lyfter där man är...

Jag började med att testa övningar jag funderar på till mitt corepass. Har du några favoriter förresten? Inspiration är alltid välkommet! Det blev varianter på gamla favoriter och såklart en del nya grejer. Jobbigt i alla fall. Kul med andra ord.

Mitt i allt ringer Ultramaken från Björkliden ”Ring sen! Jag är mitt uppe i ett träningspass!” ”Uppfattat!”

Jag avslutade det hele med grodhopp, utfallshopp tätt följt av frivändningar, rodd och bicepscurl. Skakis? Yep!

Skönt att vara igång igen!

