Jag fick ett sms igår kväll från fina Maja: ”Vill du träna på Sollentunavallen imorgon, jag ska coacha två föräldralediga?”. Egentligen har jag vilodag idag och mina ben är ganska trötta men what the heck vila kan man väl göra nån annan gång. Dessutom är det kul att nån gång få bli coachad själv.
 

Maja hade planerat ett Crossfit-inspirerat pass med tre cirklar om 3 övningar. En fru till en av deltagarna hade bett om att Maja skulle jobba hårt med hennes makes rumpa… Det blev med andra ord fokus på rumpa lår.

Lillan var med såklart och coachade mig innan

 

Burpees...

En rask promenad hem och sedan var både jag och Lillan redo för lunch. Undrar om man kan arkivera detta under aktiv vila…. Undrar också vad mina ben kommer säga om mitt tempopass imorgon… Nåväl, jag får vila på söndag. Tack för passet, Maja!

Kram

