Ja, tyvärr är det så.

Sedan i våras har jag siktat på Sörmland Ultramarathon men nu blir det inte av p.g.a. brist på barnvakt. Jag vill inte springa de 5 milen i terräng själv så därför behövde vi barnvakt till våra busungar men det är inte alltid så lätt. Därför tänkte jag att vi kanske kunde springa Stockholm vintermarathon men det verkar inte arrangeras i år. Bakslag.

Självklart lägger det sordin på stämningen vad gäller löpträningen så nu måste jag hitta nåt annat att sikta på men just idag känns det inte så kul längre. Jag vill ju inte vänta med en utmaning till Stockholm Marathon i juni…

Stockholm Marathon 2011

Fina, men smärtsamma minnen =)

Ok, slut på negativitet. Vem orkar lyssna? Nu har jag precis smällt ihop mitt nya dunderpass i pulsspinning som drar igång imorgon. Så kul! Här kommer en låt från passet för inspiration. Funkade inte att bädda in länken i texten idag…

