Jorå, igår kunde jag äntligen börja träna igen efter vad som känns som evighetsförkylningen. Jag körde mitt pulsspinningpass och det var tungt! Kändes som bly i benen men pulsen skötte sig; rusade inte och sjönk snabbt efter hård ansträngning. Tyvärr var det inte så många på passet men tydligen har folk inte kommit igång ännu efter sommaren har jag hört. Kanske det fina vädret, vad vet jag? Sen sa nån något om nån fotbollsmatch som spelades igår. Sverige mot nån. Jag bryr mig väldigt lite, som du förstår. Om fotboll, alltså. Idag vilade jag i och med att jag alltid börjar försiktigt efter att jag varit sjuk. Ger kroppen en chans att berätta vad den tyckte om träningen, om den var redo. Det var den nog. Imorgon fortsätter jag med ett distanspass på 50 minuter. Om allt går som det ska kommer jag att ha bråda dagar framöver…i löpningens tecken… 🙂

Kram

