Som en skänk från ovan dök det upp en barnvakt. Igår ringde min vän fru PEs man och erbjöd att de kunde ta hand om våra trollungar när vi planerat att springa Sörmland Ultra Marathon (SUM). Yey!!! Och jikes! Ett par veckors förkylning i heeelt fel läge inför tävlingen gör att tiden nu är knapp. Ska jag fixa detta? Det måste jag. Nu går jag in i löpardimman och laddar med långpass. På söndag kör jag ett 3-timmarspass. Nån som vill hålla mig sällskap åtminstone en stund?

Tidigare idag var jag ute på ett 45 minuters distanspass. Det kändes bra, jag kom in i ett skönt flow och då kommer nåt som stör… Helloween har letat sig in i min musik.. Sorry Rock n Rollas men Helloween är verkligen inte bra. Urusel sångare. Tvingades stanna och byta. Tänk om det dyker upp mer?! Fick ordna upp det hela och resten av passet flöt på riktigt bra. Kände dock av genrepet av mitt nya corepass. Ojojoj, det blir nåt i hästväg.

