Väntar nu på paket från Newline. Har beställt lite nya träningskläder inför kommande säsong och är väldigt spänd på hur de ser ut i verkligheten.

Igår var det vila från träningen. mitt 3-timmarspass satte sina spår och hela söndagen var kroppen riktigt trött. Inte blev den piggare av den pärs som Lillans olycka utsatte den för. Igår kände jag lite träningsvärk och idag känner jag bara av skavsåren på tårna. Jag ska nu göra ett försök med Injinji-strumpor. Jag satt och diskuterade strumpor med Ultramaken och Anna innan jag höll i styrketräningen för våra kunder och tyckte att ”kan det inte finnas kompressionståstrumpor, det skulle kunna vara lösningen på många bekymmer”. Ja men det gör det ju, fick jag veta. Efter lite googlande hittade jag just Injinji. Nu ska de bara testas. Tur att jag har ett nytt 3-timmarspass på söndag, eller hur! Du kan väl hänga på?

Jag tar nog Edsviken runt, igen. Det var en riktigt fin runda.

Ikväll kommer syrran hit och kollar kidsen medan jag kör spinning. Det blir ett passande pass med lite skavsår kvar på fötterna.

