Ska strax gå och lägga mig. Det är sista kvällen på Cypern och väskorna börjar bli fullpackade.

Dagen har mestadels sett ut som de flesta andra denna semestervecka; sol, bad, lek och mys. Idag klämde jag dock i med det första löppasset sedan SUM:en. Det blev 8×30 sekunders intervaller med 1 minuts ståvila mellan. Lite segt men skönt. Sen avslutade jag med några benövningar som fick folk att titta lite extra på mig där jag gjorde utfall och annat på strandpromenaden. Bra, då hoppas jag att de inspireras!

Nu ser jag fram emot att komma hem, påbörja ny, tung träningsperiod med mer styrketräning. Det ska bli härligt att möta hösten i Stockholm även om veckan här varit skön och har verkligen behövts. Jag är nu än mer övertygad om att vårt sätt att leva passar oss så bra och gör oss gott på alla sätt. Nu funderar jag på nästa års utmaningar. Vad ska jag hitta på?

20111016-221523.jpg

