Det intervallpass jag knåpade ihop inför gårdagens spinningpass blev, om jag får säga det själv, asgrymt! Jag både såg under passet och fick höra efteråt att deltagarna gillade det. Jag hade en bra känsla när jag var klar med passet hemma men man vet ju aldrig riktigt förrän man kör passet. Detta blev en jackpot!

Det var bitvis tungt med den träningsvärk jag hade i kroppen men efteråt känns det som jag krämat ur det mesta av värken. Idag blir det också intervaller men med en kund.

Idag har jag varit till syrrans spa och fixat ögonbryn och fransar. Jag tycker det känns så fräscht efteråt.

Tack alla ni som hjälpt mig med era åsikter om vilken jacka jag ska välja. Det lutar åt Helly Hansen-jackan…

Förresten, har du börjat handla julklappar ännu? Min lista är väl nästan klar, nu är det bara att köpa det som står på listan…bara…

