Första dagen på jobbet efter min föräldraledighet. Känns som att jag aldrig varit borta förutom att jag inte kommer ihåg hur det var man gjorde ;).
Det ordnar väl till sig tids nog. Det är en märklig känsla att inte bara hemma med min lillgumma. Denna föräldraledighet har jag inte aktiverat mig till höger och vänster. Bara varit hemma med gumman. Det har varit ganska skönt. Nu längtar jag efter barnen. Behöver lite gos.

20111101-155101.jpg
Det viktigaste finns framme nu på min arbetsplats :).

En kollega berättade att hennes dotter varit med på jobbet igår. Hon undrade om hon skulle få träffa hon som ser ut som en ängel. Det var tydligen jag! Tänk vad härligt att få höra. Jag träffade dottern för kanske ett och ett halvt år sedan men gjorde uppenbarligen ett gott intryck.

Ikväll kör vi spinning! Inget temapass men väl ett gött blandpass.

