Dag 2 som hårt arbetande mamma ;). Närå, det går bra men det är mycket i huvudet. Sen blir det mer pussel. Tur att man då har en man som är världens bästa. Eftersom jag igår kväll och i morse var dum-lat och inte tog med mig träningskläder körde han snällt in dem till mitt jobb inne i stan. Allt för att jag skulle kunna vara lite effektiv med träningen. Jag hoppade av pendeln en station tidigare och körde mitt tempopass därifrån hem; 2 lätta, 2 snabba och slutligen 2 lätta kilometer. Det var precis 6 km hem från Helenelunds station – perfekto! Men oj vad mörkt det är ute. Trots att jag sprang i stadsmiljö hela vägen. På tal om det, dags att plocka fram reflexerna allihopa. Det är riktigt svårt att se fotgängarna i mörkret trots gatubelysning. Än viktigare när vi löpare ger oss ut på kvällarna med musik i öronen. Nån som känner igen sig?

Imorgon blir det styrka på gymmet på jobbet.

