Idag var det dags för Best of the Best konventet. Faktiskt första gången jag var med på ett konvent. På min agenda stod Body Combat, Feminine Vibe, Just dance (typ lyrical jazz), Sh’bam och Afro Beat. Jag gillade allt men trodde nog i mitt stilla sinne att all min dansträning från förr skulle sitta i. En gång i tiden var jag en hyfsad streetdansare. Det skulle man inte tro om man sett mig idag… En gång i tiden var jag också ganska vig. Det skulle man heller inte trott om man sett mig idag. Det känns lite sorgligt… Ett utvecklingsområde kan man konstatera. Dags att sätta ihop ett hemma-yogapass tror jag bestämt. Tyvärr var jag väldigt trött och blåsorna från långpasset gav sig ordentligt till känna vid sista passet jag körde som var Afro Beat. Jag var mest i vägen. Det var i alla fall jättekul och rekommenderas att gå på om du har möjlighet. Bra instruktörer och roliga pass.

20111113-185051.jpg

20111113-185112.jpg

20111113-185200.jpg

20111113-185226.jpg

