Idag fick jag inte bara träna fart och hjärt/lungkapacitet. Nej, som grädde på moset ordnade jag det så att jag även fick träna på att göra detta med heeelt tom mage… Suck. Sämst planering ever! Redan ett par timmar innan det var dags att köra igång var jag hungrig. Inget som det lilla ägg jag hade med mig som eftermiddagsmellis rådde bot på. Alls. Verkligen inte ens i närheten. Jag brukar vara bra på att planera energi, speciellt innan träning men inte idag. Inte alls.

Aja, efter uppvärmning stod intervaller i stege på schemat; 30 sekunder, 1 minut, 2 minuter, 3 minuter, 4 minuter med 2 minuters ståvila emellan. Slutligen 10 minuters nedjogg. Jag klarade det men med fyllda energidepåer hade det kunnat vara en angenämare upplevelse. Väl hemma smällde jag i mig en bar (händer typ aldrig) och kesella med banan. Nu lever jag igen!

Imorgon är det fullt upp: öppet hus på sonens skola där jag ska sälja fika, core, We R Family-event och sen middag med syrrans familj på kvällen. Ser fram emot att träffa vänner på eventet :).

