Igår var det dags för årets sista We R Family-event på Café Opera. Jag gick dit med mina vänner fru H och fru M.

Eventet började med en stjärnbloggspanel med Hannah Graaf, Linda  Skugge och Cecilia Blankens. De pratade om hur man får sin blogg att växa och hur gör man blogg-business? Hur hanterar man näthatet och hur kan man påverka och bilda opinion?Stor och Liten – berättade att de gör comeback på nätet, kommer du ihåg den leksaksaffären?. HSB – Bospar pratade om vikten av att börja bospara och slutligen fick vi information från Disney On Ice  som presenterade årets is-show ”Princesses & Heroes”

Förutom oven presentationer fanns Tehuset Java där som bjöd på te och godsaker.

Gottigott te tyckte även undertecknad kaffemoster 🙂

På minglet fanns också Loppi.se, Bugaboo, Hasseludden Yasuragi,  Inreda.com, me & I, Anna’s Profylax, Alltforforldrar.seOii, Weleda och Geggamoja.

Bland det roligaste med dessa events är att träffa fina tjejer jag inte träffar så ofta som till exempel Lovisa och Lina. Sprudlande, glada och så trevliga. Tyvärr hade jag bråttom iväg och hann inte mingla så mycket som jag hade velat. Ultramaken stod utanför med bilen som jag skulle köra hem medan han sprang hem tillsammans med en kompis. Effektivt!

Idag är det änstligen en dag vi inte har något inplanerat. Ultramaken springer 18 km just nu. Efter lunch ska vi passa på att bada med hela familjen och syrrans son som sovit över. Sen hoppar jag in på gymmet medan de badar klart.

Vet du vad jag ska få till under veckan, jag bara måste koka ihop ett yogapass för att mjuka upp min stela kropp. Det är ingen lek längre…

