Ute är mörkt och kallt…men inne är det mysigt. Lämningen av Lilleman på dagis gick inte bra alls. Brukar aldrig vara några problem men idag ville han inte att jag skulle lämna honom. Han grät och grät, skrek åt kompisar och ville bara inte att jag skulle gå. Det handlade nog inte om att han inte ville vara där, snarare att jag också skulle vara där. Jobbigt… Sen räddades det hela av att den manlige barnskötaren, som alla ungar älskar, lovade att de skulle gå på en promenad till Lillemans favoritlekpark.

Min lille gullunge

Gårdagens gympass känns i kroppen, som sig bör. Jag blir bättre och bättre på att köra slut på mig själv, inget mesande, fullt fokus och sen kör jag. Idag är det vila, imorgon blir det spinning och denna vecka kör nya löpschemat igång. Mer fokus på fart hittade jag i mitt schema. Det blir till att odla ännu mer pannben. Men du vet väl varför vi har en underkäke och en överkäke: För att kunna bita ihop ! 😉

Annars då? Väntar på fastighetsvärden för att han ska fixa stoppet i vasken och ugnsluckan som saknar spärr – jättekul med andra ord. ”Du märker när jag kommer” vilket inte nödvändigtvis betyder idag… I vanliga fall kan jag vara bestämd men man vill inte stöta sig med honom, då får man nog aldrig hjälp.

