Bästa lunchen är den när jag har en date med åtminstone delar av familjen. Idag hade jag och maken möte i samband med lunchen och så fick jag chansen att pussa på Lillan.

20111123-170426.jpg
Bäst!

Fina Louise gav mig ett kompiskort på SATS och idag startade jag min gratisvecka. Väl i omklädningsrummet insåg jag att jag i mörkret igår kväll ryckt åt mig kompressionstightsen och packat ned i väskan. Jättebra tights men de sitter som korvskinn och är ju inte mina snyggaste tights. Jaja.

Dagens pass var ett löppass på 30 minuter som skulle genomföras på löpband för fartkontrollens skull. Minut 5-30 i hög fart. Ett pannbenspass. Det gick grymt bra! Så himla kul och jobbigt! Nu sitter jag på pendeln i mina korvskinn då jag inte hann duscha eftersom maken har bråttom på kundmöte. Jäkligt svettiga skinkor, bara så du vet 😉

