Ja, nu när jag har en veckas gratis träning på SATS zenit, som är nästan utanför mitt jobb. Idag hoppade jag in för ett styrkepass. Jag tycker att det är riktigt stimulerande att komma till nya gym. Jag kommer alltid på nya övningar och ofta har de något som inte finns på mitt vanliga gym som man måste testa :). Idag hade jag bråttom och hann inte riktigt botanisera som jag ville men det blev ett bra pass ändå. Jag körde två triset och två superset x3. Nu sitter jag här, svettig på pendeln igen… Stackars medresenärer.

När jag var på Best of the Best-konventet för nån vecka sen blev jag inspirerad av Body Combat passet och kom på en ny benövning. Som en knäböj/utfallkombo. Den testade jag idag – suverän!

Önskar jag hade SATS-kort så jag kunde fortsätta gå på Zenit. Supersmajdigt vore det.

