Det är ju nåt speciellt med fredagar. Frihetskänsla i magen, mys med familjen hela helgen och så träning såklart. Idag vila men imorgon core och på söndag löpning.

Jag tänkte på en sak idag på jobbet; det fikas ju en hel del fikabröd i alla fall på mitt jobb och säkert på fler ställen. Jag menar absolut inte att det skulle vara fel annat än för mig själv. Jag håller det till lördagar för det fungerar för mig, mitt mående och mina mål.

Problemet jag har med detta fikande är att jag alltid får kommentarer för att jag väljer att INTE fika. Nästan lite tycka-synd-om kommentarer. Det är inte synd om mig-jag gillar att jag har magrutor :). Det tycket jag är fint och jag klarar mig bättre utan detta socker än med. Det är supergott med fikabröd men det är viktigare för mig att optimera min träning. Så prioriterar jag och jag kommenterar inte att nån väljer att äta fikabröd. Är det lika ok om jag skulle kommentera som när nån kommenterar mig?

