Lillan har varit lite skruttig igår och idag. Lite feber dök upp mitt i hennes förkylning. Det stör dock inte min lilla ängels glada humör.

I förmiddags hann jag med mitt corepass som vanligt innan jag var ute i snålblåsten med en kund som fick jobba hårt. Då fick jag också tillfälle att testa min födelsedagspresent; min dunväst. Tänk att den kunde vara så varm och härlig! Suverän!

Ultramakens chef med fru hade sedan bjudit in oss, hela högen, på lite glöggmingel. Alltid lika trevligt! Ungarna skötte sig och Lilleman som tjatat om salta pinnar hos just chefen fick äta sig mätt och fick med sig ett eget paket pinnar hem. Gissa om han blev glad. Efter jobb med kunders träningsscheman sitter vi nu och myser; jag, ultramaken och Storeman.

Imorgon står 30 minuter hårt tempo på löpband på schemat. Just do it!

Du glömmer väl inte Disney On Ice-tävlingen som pågår t.o.m. imorgon. Imorgon kommer också en ny spännande tävling där du kan vinna barnkläder. Don´t miss!

 

