Äntligen min första chin! Jag begav mig till gymmet innan lunch för ett styrkepass. Jag gillar att variera mina pass och kör sällan två likadana pass efter varandra. Idag testade jag ett nytt redskap – Equalizer. Jag körde övningen Vertical row på den. Jag kombinerade den med en liknande övning i TRXen. Nästa set körde jag en Atomic push up i TRXen…. Oooo, det var jobbigt. En armhävning kombinerat med att dra in benen mot bröstet. Tillbaka till chinsen. Jag har ju utmanat mig själv under nästa år med att klara 10 chins – överhandsfattade. Idag klarade jag min första underhandsfattade och kom sen upp i en halv överhandsfattad. Jag blev barnsligt lyckligt över denna framgång.

20111218-192012.jpg
Nu är jag på väg!

På eftermiddagen ville vi utnyttja snön/slasket och låta ungarna leka ute:

20111218-192148.jpg

20111218-192240.jpg
Lite mer minus så blir det bra.

Imorgon har min löparcoachlagt in 4×1000 meter i schemat…kul…skitkul… Bland det jobbigaste som finns. Om ni åker förbi mitt gym på morgonen och tycker det ser ut som om en jättestor slime-grej fastnat i fönstret bakom löpbandet så kan det vara jag. Det är bara att komma in, skrapa ned mig och köra hem mig…

Nu ska vi snart titta på 3e Twilight-filmen. Jag erkänner, jag har fastnat…

