Ja, lite reaktioner fick jag på mitt dissande av Max. För det första är jag kräsen vad gäller mat och för det andra är min mage inte längre van vid allt salt och fett som snabbmatsrestaurangerna erbjuder. Visst, de har nyttigare alternativ som jag testat men det smakar ju så trist, tycker jag. My body is my temple och då den uppenbarligen inte vill ha sådan mat så kommer jag undvika det när jag kan. Bara för att vara extra tydlig: Tycker inte att de som gillar sådan mat på något sätt är dåliga människor. Men var och en är sin lyckas smed. Jag älskar dock deras luxury shake – mums!

Sista halvtimmen av bilresan var en mardröm. Tre ungar som gallskrek i baksätet. Jag förstår att de var less och hade nog gärna skrikit själv ;). Det gjorde i alla fall att mitt tempopass på löpbandet blev extra välkommet. Liite snabbare på de 30 minuterna även denna gång.

20111222-204308.jpg
Och här är en unge som var glad att slippa bilen:

20111222-204515.jpg

20111222-204546.jpg
Tur att hon inte vet att vi ska åka lika långt imorgon…

