…när jag åkt 80 mil med familjen i bil
…när jag inte fått träna
…när jag är hungrig

Igår när vi kom fram till hotellet i Umeå fick vi först vänta i 1 timme på rummet då man inte städat det ännu. När vi tillslut fick tillträde till rummet var det skitigt. Godis och chips på golvet, kladdiga fläckar på golvet och på toapappershållaren, matrester i fåtöljerna och därtill en stank av svett.

Efter mååånga om och men fick vi tillslut tillträde till ett någorlunda rent rum. Suck, inte rätt tillfälle att bråka med mig. Livet blev dock ljusare efter god mat på ett ställe med trevlig personal och 30 minuter tempo på löpbandet. Det är inte mycket som träning och att mysa min fina familj inte kan fixa :). De verkar dock måna om att lösa fadäsen så det ordnar sig nog.

Nu sitter vi i bilen igen och är snart i Sundsvall. Nästan hemma. Typ.

20120102-105949.jpg

