Det är inte alltid jättekul att inse att ens dagar alltsom oftast är schemalagda in i minsta detalj. Allt för att hinna med allt. Min träning, ultramakens träning, barnen, jobbet, företaget m.m. Samtidigt är alternativet sämre. Jag vill ju hinna med allt det där, alla delar är väldigt viktiga för mig och då är planering, planering, planering oundvikligt. Ja, jag skulle till exempel kunna träna mindre men då kan jag inte förvänta mig de resultat jag strävar efter. De resultaten är mycket viktigare än att slippa ställa klockan på 7 även när hela familjen är ledig för att hinna träna. Prioritering. Om det är tillräckligt viktigt finns tiden.

20120106-130229.jpg
Efter löppasset i morse i min favoritlöparjacka vintertid
När jag startade ytterligare ett mycket tungt pass i morse var det mörkt men snart blev det ljust och så härligt löparväder. Låt inte snön och minusgraderna stoppa dig!

Lite senare skulle jag ut i löparspåret ännu en gång med en kund som fick sig ett ljuvligt intervallpass, om jag får säga det själv.

20120106-130526.jpg
Nu är ultramaken ute på ett 4 milapass och jag tar en välförtjänt slapparstund i soffan. Nyduschad och allt. Kan det bli bättre?

