Planeringsdag på dagis så vi hänger här hemma. Hade dessutom missat att Storemans skola var stängd… Jullov i huvudet ;).

20120109-080055.jpg
Jag vilar fortfarande från träningen. Har känt mig hängig under helgen och väljer att vila upp mig inför spinningens terminsstart imorgon. Nytt pass ska fixas idag.

Igår var jag på inspirationsutbildning på gymmet. Inget nytt under solen egentligen. Eftersom jag jobbat så länge i tränings- och kundservicebranschen har jag hunnit gå på en hel del sådana utbildningar MEN den dagen jag tror att jag inte kan lära mig nåt nytt kan jag lika gärna ge upp. Om inte annat tål saker att upprepas, eller hur. Har mycket svårt för personer som har inställningen att det inte finns något de inte hört förr och är fullärda. Det finns ingen som kan vara fullärd. Eller vad säger du?

