Med vila, alltså. Vilade i måndags och idag. Igår körde jag ett pulsspinningpass. Ny termin – nytt pass, eller rättare sagt nya pass. Jag delar numera upp mina pass så att jag alternerar mellan intervallpass, backe och ett blandat pass. Det gör allt roligare för mig och framförallt för kunderna. Eftersom jag kör pulsspinning känner jag att jag vill dela med mig till kunderna alla fördelar med just pulsspinning och hur olika pass har olika syften. Det ger mer att variera än att alltid bara köra fullt-ös-hosta-upp-lungorna-varianten.

Igår var det dock hårt arbete på cykeln med intervaller. Så kul!

Idag har jag hunnit med att fortsätta inskolningen av Lillan på dagis. Det gick klockrent även idag. Lämnade 8:45 och hämtade 10:45, inga problem. Senare på eftermiddagen var det möte med en lärare på en skola Storeman sökt till. Engelsk profilklass. Han har gjort tester tidigare idag och jag och ultramaken var sen på ett samtal. Testerna gick jättebra och nu håller vi tummarna att han lottas in i klassen!

Imorgon springer jag 45 minuter distans. Nu ska väl blybenen vara borta ?

