Efter ultramakens lilla löptur imorse stack jag ut på, vad jag först tänkte, skulle vara en nätt jogg på ca 30 minuter. Jag blev dock så inspirerad av det soliga vintervädret, lätta ben och musik som kändes som anpassat för just denna löptur eller vad sägs om David Guettas/Aviciis Sunshine när solen bryter fram genom tät skog… Magiskt!

Det gick alltså lite snabbare än jogg men det gjorde inget just idag. Annars är jag lätt manisk vad gäller att göra just det som träningspasset syftade till. Jag tycker att det blir en enda röra med alldeles för lite resultat annars.

20120129-203120.jpg

Annars då? Jag tog med mig Storeman på bio. Äntligen fick jag gå och se nåt jag verkligen ville se och han också, såklart. Twilight Breaking Dawn, part 1. Jätte-, jättebra! I’m a sucker for Twilight. Skulle kunna sett den en gång till direkt efter. Det är jag å fjortisarna ;). När kommer part 2 måntro?

