Ungarna sover och själv sitter jag uppe och slötittar på TV. Vilar från träningen idag men det känns löjligt bra i kroppen trots att jag nyligen varit förkyld och körde 3 pass igår. Imorgon använder jag min friskvårdstimme för att köra långa intervaller på löpbandet. Jag använder min friskvårdstimme slaviskt varje vecka. Jag ser det inte som att det tar tid från mitt arbete – det ger tid! Mina långa intervaller denna vecka innebär 6x2minuter. Mysigt, eller hur!

Nya löparskorna inköpta i London!

Har börjat fundera alltmer på vad jag egentligen vill arbeta mer och jag vet ju egentligen vad det är jag brinner för: Träning och hälsa. Inga nyheter där inte. Skulle vilja ha möjligheten att göra mer inom den biten, låta det ta en större del av mitt liv. Jag har länge funderat på att börja föreläsa, inspirera fler till att ta tag i hälsan. Jag vet att jag har mycket att komma med där. Man har ju bara ett liv – let´s make the most of it! Jag ska prata med min proffsföreläsare till make om detta:

Hej snyggo!

 Dags att packa väskan inför morgondagen!

