Ultramaken blev 7a vilket är en enorm prestation i det startfältet. Så sjukt grym han är. Gissa om jag är stolt. Han berättade att han märkte att hans benstyrka var mycket förbättrad och jag ger mig själv en eloge för det då det är undertecknad som styr hans styrketräning ;). Hans fötter var dock enligt honom själv det trasigaste han sett vilket bådar illa. Jag har sett hur hans fötter brukar se ut och det är inget man vill se…

Själv körde jag ett kort men intensivt styrkepass idag när Lillan sov. Lilleman gjorde sitt bästa för att hålla sig nära, nära när jag körde men när kettlan åkte fram fick jag be honom backa.

Vi har hunnit pyssla en del i helgen:

20120205-205025.jpg
Köpte en burk träpärlor i veckan och Lilleman kör hårt som du ser. Vi har också hunnit vara ute med rattkälken, som jag envisas med att den heter. Lilleman säger ”snöörejser” och de andra snoracer.

20120205-205333.jpg

20120205-205350.jpg
Lillan älskade att åka nerför backen. Hon skrattade så hon tjöt! Det var en kall, härlig dag.

