…men inte vad man får. Är en trygghets/kontrollmänniska och samtidigt som jag är bra på att anpassa mig gillar jag att veta vad som ska hända. Trots detta lockar det osäkra och jag vill prova mina vingar, be all you can be, du vet. Jag vet ju inte mitt potential förrän jag är vid mina bortersta gränser och knuffar. Ja, jag vet, lite kryptiskt men allt kan/vill jag inte berätta i bloggen. Det kanske kommer. Jag har dock nått lite utmaningar jag tror jag vill testa.

20120211-205753.jpg
Idag blev det core för mig, vad blev det för dig? Fina deltagare jag har! De säger så fina saker till mig, gör mig så glad :). Imorgon väntar löpning om förkylningen håller sig borta… Småkidsen är riktigt hostiga och Lillan har t.o.m. feber.

Idag skaffade jag mig en ny kompis:

20120211-210425.jpg
Nu ska jag bara lära mig att använda den så kanske jag kan få till lite finare bilder på bloggen 😉

