Ja, äntligen har jag skaffat mig en bra kamera. Jag valde att slå till på en Canon Eos 550D. Jag blev så less på vår kompaktkamera som kräver fullt dagsljus för att det ska bli någon bild att tala om. Och jag som använder min kamera väldigt mycket inomhus för övningar till kunder. Inte kul att skicka bilder med dålig kvalitet. Men nu ska det bli ändring! Här kommer lite bilder jag tog idag:

En febrig Lillan

 

Lilleman som också är febrig nu...

 

Fina bilder va! Å då vet jag inte ens vad jag gör ännu, bara trycker på knappen :).

Som du förstår är feber dagens tema. Själv har jag nästan aldrig feber men jag känner mig lite grötig i halsen så tyvärr fick jag hoppa över att springa idag till min stora sorg. Vilket super-löparväder! Sol och härlighet. Hoppas du kunde ta dig en tur där ute. När ungarna är sjuka, och annars också för den delen, skulle man önska att mamma och pappa fanns närmare att avlösa och avlasta…

Nu ska jag äta lite kesella med banan! Gott!

 

 

 

