Ja, det är fortfarande väldigt snuvigt och darrigt men inte alls som igår då jag mådde riktigt dåligt. Jag tog mig till jobbet idag i alla fall. Gårdagen spenderades med mina fina ungar:

Lillan

 

Jag bjöds på konsert

 

Notera scenkläderna i form av toffelarmband...

 Efter lunchen var jag helt slut och äldste sonen tvingades hem istället för att leka med polare efter skolan…

Sötnos!

 Snacka om räddare i nöden! Han lät mig ligga och vila ostört tills ultramaken kom hem. Ultramaken hade med sig en present på Alla hjärtans dag:

Chokladpraliner från Ejes - det blir inte bättre.

 Jag bröt mot alla regler och åt 2 (!) stycken igår, på en tisdag – shocker!! 😉

Hoppas, hoppas, hoppas jag är frisk på söndag. Då tänkte jag ta mig till mitt lokala Crossfitgym för första gången. Kanske får jag med mig en polare dit…?

Kram

