20120219-132351.jpg

Bjuder på en bild från mitt sällskap i sjuksoffan. Hellre det än en bild på mig själv som t.o.m. skrämmer slag på mig. Jag trodde att jag höll på att tillfriskna men natten till igår började bihålorna ge sig tillkänna. Det blev bara värre och värre. Vårdguiden rekommenderade nässpray med kortison som jag trodde att jag köpte. Den hjälpte ingenting! Imorse fick jag en läkartid. Utan alltför många detaljer såg det inte vackert ut i min näsa. Läkaren sa dessutom att de receptfria nässprayerna inte innehåller kortison (å då menar jag inte Nezeril och liknande). Han skrev ut penicillin och kortisonnässpray så då ska väl bihåleinflammationen ge med sig. Tydligen inte poppis att fråga om det är ok att börja träna när man känner sig bra men äter penicillin… ”Men kan du vänta 5 dagar!?! Du hinner träna!!” Sorry…

Missar introt på Crossfitgymmet tyvärr. Jag orkar helt enkelt inte ta mig ut… Det är synd om mig nu, om du inte förstått det… 🙂

