Lördag utan träning, händer väl once in a blue moon. Inte självvalt utan valt av den förkylning som fortfarande hänger kvar. Nog om det.

Medan Ultramaken drog iväg med en polare på en tremilarunda stannade jag och kidsen hemma för lite lek och bus:

Och snäll som jag är bakade jag kladdkaka till maken som suktat efter det igår. Som tur var fick jag hjälp med skålen efteråt…

Vi fick också hjälp att äta upp den färdiga kakan när vi fick spontanbesök – alltid lika trevligt!

Nu laddar jag för en frisk vår och därtillhörande nya träningskläder. längtar tills man kan komma åt kommande säsongs nya Newlinekläder vars kollektion brukar bjuda på fräscha, snygga kläder som inte bara passar löpningen utan även gymmet. Längtar…

Nu blir det melodifestival, har hittills varit en besvikelse men det är en sådan tradition att titta och ännu har jag inte kunnat bryta den.

