Tyckte idag, för en sekund, att jag kanske tagit det väl lugnt de senaste dagarna vad gäller träningen. Rannsakade mig själv och insåg att löpning torsdag, styrka fredag, core lördag, spinning söndag och tisdag samt löpning igår inte är så tokigt. Dessutom behöver jag vila idag inför morgondagens transportlöpning hem från jobbet på 17 km. Det är ju faktiskt första långpasset på länge. Imorgon borde det vara ljust hela vägen – ljuvligt! Jag vet inte om det finns ett bättre sätt att avsluta jobbveckan på. Sen kommer man hem lite trött och bakar pizza och tar ett glas rött. Sen brukar jag däcka i soffan alldeles för tidigt. Inte av vinet, bara så du är med.

Som vanligt, efter jobbet, sitter jag och gosar med barnen. Storeman vill inte sitta i famnen så mycket längre, dock.

20120308-175714.jpg

