Det är ju helt enkelt fenomenalt det här med transportlöpning. Jag har sagt det förr men det tål att upprepas. Avslutar därmed jobbveckan med terapi/utrensning vilket kan behövas när man har ett ganska tufft jobb. Kommer sedan hem färdigtränad och så redo för helgen. Testade en halvny jacka idag. Har bara haft den en gång och det var när jag höll i ett styrkepass på en Gemensam träning för JA Tränings fina kunder. Kan vara min nya favorit:

20120309-183728.jpg

20120309-183802.jpg
Sitter riktigt bra och passar i vädret vi har nu. Den är sådär halvvarm. Newline förstås 🙂

Passet idag var lite segt, det ska jag erkänna, och tog lite längre tid än beräknat men då långpass ska handla om att vara ute och springa länge och på relativt låg puls (under 75% av max) var det i fokus. Inte att pressa sig så pulsen stiger. Var sak har sin plats, varje träningspass har sitt syfte = nyckeln till framgång.

Nu ligger jag stationerad i fåtöljen:

20120309-184528.jpg
Den osminkade och ganska dåsiga verkligheten för närvarande.

Imorgon blir det Blog Jam Session, ses vi på Café Opera?

