Jahaja, Lillan fick feber igår igen. Verkar vara något kortvarigt för idag har hon ingen feber men hon fick såklart vara hemma i alla fall. Själv har jag någon killande känsla i näsan. Syrran hade hört att det är mycket hasselpollen i luften nu. Jag har aldrig räknat mig som pollenallergiker men började känna av något förra året, kanske är det det som kittlas. Jag och Lillan har fixat och donat lite här hemma. Betat av lite på att-göra-listan. Lillan är lätt att ha med sig om man ber henne hjälpa till. Gör man inte det blir det svårare…

Jag skulle vilja kunna dra med mig hela familjen på en semester just nu men det tillåter inte budgeten för tillfället… Vi skulle behöva lämna alla baciller bakom oss men vi får försöka hitta på något trevligt på hemmaplan till helgen. Hoppas vädret är med oss. Har du några tips?

Lite bilder från helgen:

Snuttisar!

Idag skiner solen här och det vore ju skönt att komma ut en stund. Jag tror jag tar med mig barnen till biblioteket en sväng så får vi lite luft.

