Före...

Jaa, hehe, så det kan bli när man under en vecka (drygt) packar träningsväskan i mörkret och inte har tid eller orkar göra i ordning sin träningsgarderob när det sedan är ljust. Idag var dock måttet rågat och jag fick lite energi att ta tag i saken. Man hittar ju sina gamla favoriter om inte annat mitt i allt stök.

Efter!

Ordning och reda! Ultramaken hade dock mage att fråga om jag hade gjort i ordning garderoben när den såg ut såhär… Asså… Har nu också spanat in Newlines vår/sommarkollektion – me like a lot! Det är som jag brukar säga; man kan aldrig ha för mycket skor, väskor (vilket omfattar handväskor, resväskor, necessärer, gymväskor, ja du fattar…) och träningskläder som är bra och snygga. Det är absolut inget beroende, jag är enbart praktisk!

Idag var planen egentligen att springa 3 timmar med Ultramaken men igår och idag har jag känt mig hängig och har haft känningar i halsen så jag tvingades avstå. Trist!

