Igår hade vi ett gemensamt träningspass för JA Tränings kunder. Vi anordnar sådana träffar regelbundet för mina PT-kunder och Ultramakens kunder. Det tar vi inget extra betalt för. Det är kul att träffas tillsammans och brukar vara väldigt uppskattat av kunderna.

Varannan gång är det fokus på löpning och varannan gång fokuserar vi på styrketräningen. Passet läggs alltid upp så att alla kan vara med och få ut något av passet oavsett om man är en av de bästa ultralöparna i Sverige eller om man är ganska ny i träningssvängen. Läs vad Coyntha skriver om passet om du är nyfiken på vad våra kunder tycker om dessa pass.

Idag var det dags för Lillans 18-månaderskontroll på BVC med tillhörande MPR-spruta. Usch vad det värker i mammahjärtat när barnen får spruta…

Nu har hon dock hämtat sig och visar mig hur vig man kan vara i ”hunden”:

20120402-165022.jpg
Kanske såg hon när jag efter år av yoga-uppehåll försökte mig på den i lördags. Från att ha varit en vig och smidig person är jag idag…inte det. Hur var det nu med det där yogapasset jag skulle smälla ihop till mig och Ultramaken…?

