Jag behöver i alla fall väldigt sällan vara sysslolös… På mitt egna träningsschema stod det åter tusingar. De kändes långa och sega på jobbets löpband idag, ska jag erkänna. Jag tänkte till och med tanken om jag skulle göra en mindre för att jag ledsnade så och började motivera för mig själv att jag kanske inte hade tid med den sista och annat bullshit men sen kvicknade jag till och gav mig själv en välriktad dask i baken och gjorde det jag skulle. Jag tänkte som jag alltid gör: Hur vill jag känna mig efteråt och hur skulle jag känna mig om jag avvek från planen? Det brukar göra susen 😉

Hemma väntade vad som skulle kunna vara en kusin till Sophögen i Fragglarna (om någon där ute kommer ihåg vad det var):

20120404-214134.jpg
Sophögen var ju nån form av allvetande sak man kunde gå till för att få svar. Jag tror inte vår tvätthög med ren tvätt kan ge så mycket svar. Den väcker snarare frågor; hur mycket tvätt kan egentligen en familj producera och hur mycket tid kan/ska man egentligen lägga på sånt här?! Var är hembiträdet? Man skulle kunna tro att vi samlat länge men det kanske är max 2 dagar… Jag börjar tro att vi har en hemlig inneboende.

Ja, ja, imorgon kör vi pulsspinning igen, eller hur!

