Äntligen börjar förkylningen ge med sig. Imorgon kanske jag knåpar ihop det där yogapasset och börjar med det. Kiropraktor-Jenny kunde, liksom alltid, konstatera att jag är stram i bröstryggen. Kanske dags att göra något åt det…?

Idag har vi hunnit storstäda och Ultramaken är nu och kör sitt andra pass idag. Imorse drog han till gymmet för att tjuvstarta sitt nya styrkeprogram. Jag byter hans schema var 4e vecka och periodiserar det såklart. Nu är han och springer 10 km. Inte ofta han springer så korta pass. Ändå är hans personbästa på milen precis under 35. Jag tror det var ett par år sedan han testade sist. Det tycker jag är snabbt för en som satsar på betydligt längre distanser än det.

Nu har vi precis kommit in efter en promenad ute i solen.

20120408-161719.jpg
Lilleman i sin nya jacka från Didrikson.

20120408-161805.jpg
Kaffe-/varmchokladdags.

20120408-161949.jpg

20120408-162051.jpg
Jag hann till och med få lite fräknar i solen. Det är alltför sällan vi kommer ut hela familjen så det gäller att njuta när det händer!

