Jag fick ett paket från Natusan häromdagen:

20120511-182612.jpg
Lite hudvårdsprylar till barnen. Alla är de ganska torra så bra produkter är A och O hemma hos oss. Jag har använt Natusan ganska mycket och gillar det. Oparfymerade och lätta att använda samt dokumenterat milda. Nu ska vi först få testa lite oljor vilket jag faktiskt inte smort in dem med tidigare. Jag har bara haft det i badet åt dem. Om barnen har eksem, vilket mina har ibland, rekommenderar faktiskt läkaren att man inte badar dem i olja utan hellre nåt milt badskum som torkar ut eksemen.

Själv bytte jag för ett par månader sedan från Kanebo till Dermalogica. Lyckligtvis köpte jag bara ett mindre startkit från det senare då det visat sig inte alls passa min hud. Nu ger jag upp och testar nåt annat. Min hudterapeut till syster rekommenderade Exuviance:

20120511-183433.jpg
En stor fördel innan jag testat det är priset; startkitet ovan kostade bara 199 kr. Nu återstår det viktiga; att det fungerar på mig. Jag återkommer om detta. Spännande, va!

