Vilken helg vi har haft! Massa shopping, vackert väder och god mat. Jag älskar verkligen London och det finns så mycket härlig shopping att jag blir tokig. Vad gäller barnen älskar jag att shoppa kläder på framförallt Gap. Fina kläder och bra kvalitet. Förutom t-shirts köpte jag varsitt par shorts till småkidsen. Bild kommer. För egen del gillar jag t.ex. The Sting, Superdry, All Saints. Skor ska man verkligen köpa i England (Tips! Prova i Sverige och beställ från engelsk hemsida). Converse, som jag köpte, kostar ca 40 pund (ca 450 kr).

20120528-195138.jpg
På flygplatsen kostade de 33 pund (!). Fikar gör man för halva priset :). Älskar Starbucks och det gör numera även Storeman.

Givetvis avslutade vistelsen med att åka dubbeldäckare och vi satt såklart högst upp, längst fram!

20120528-195317.jpg

20120528-195348.jpg
Eftersom Storeman ville åka en av dessa stora röda bussar letade jag upp en som skulle ta oss från hotellet till Victoria Station. Därifrån åkte vi vidare med tåg till flygplatsen.

Nu är det dock skönt att vara hemma hos resten av familjen!

