Ok, här kommer det. De slutgiltiga förberedelserna. Hela dagen har jag druckit mer vatten än vanligt. Det viktigaste är inte vad du dricker timmen innan start, även om det är bra att göra inför ett så långt lopp, se till att du har druckit ordentligt hela dygnet innan.

Lite mer kolhydrater än vanligt. Inga vansinniga mängder men lite mer. För mig blev det indisk mat med ris till lunch. Middagen har precis landat i magen.

20120601-182345.jpg
Spagetti Carbonara

Egentligen lite för mycket fett men det bar vad jag var sugen på och det finns ett värde i det också.

Innan lunch hämtade jag och Ultramaken ut nummerlapparna:

20120601-182657.jpg
Den sätts på tightsen för att smidigt kunna byta tröja/ta av jackan om det behövs.

Och så vinnaroutfiten. Plan A var en färgglad kreation:

20120601-182906.jpg

Nu blev det inte riktigt så. Det ska visst inte bli så varmt har jag hört :). Då får det bli detta istället:

20120601-183107.jpg
Den lila Newlinejackan kan nog vara säsongens favorit. Klart snyggast i år och riktigt skön! Kompressionstights och kompressionsstrumpor är en självklarhet. Jag tar med tunna vantar och en buff för säkerhets skull. Blir det för varmt lämnar jag dem åt nån jag känner längs banan. Det ordnar sig. Det kan tyckas vara mycket kläder men jag är väldigt frusen av mig och kan som sagt klä av mig om det behövs.

Syns vi imorgon?

