Aaaaaahhh! Äntligen! Över en veckas vila från träningen gör denna kvinna till en mentalt svag människa. Idag återvände jag till de levandes skara med…

20120619-213326.jpg
Spinning!

Åh, vad jag behövde svettas. Plötsligt nystar jag ut alla mina mentala virrvarr av garn till ett fint litet nystan och allt blir tydligare. Jag vet att jag är en gladare människa av träning och jag vet också att vi generellt skulle må bättre om vi alla öppnade tränings-pillerburken lite oftare. Ja, det är svårare men man belönas tusenfalt. Tror du mig?

Jag hade en härlig skara grymma brudar på passet. Finns de något bättre än deltagare hungriga efter att få lära sig mer om träning? Själv avslutade jag min träning med vanlig planka och roterande planka. Bikinisäsongen är ju här snart! Måste skynda! Neeeeh, skoja bara. Jag tränar hårt året runt, det visste du ju.

20120619-213937.jpg

