…men jag ska inte klaga. Jag jobbar en vecka och drar sedan på 4 1/2 vecka till. Det är inte synd om mig. Lite kul till och med att slira in en vecka, jobba hårt och träffa roliga kollegor. Vet du att jag skrattar så jag gråter varje dag tillsammans med dem! Ingen överdrift. Nu har jag visserligen nära till skratt men ändå.

Måndagar är annars en härlig dag; man har hela veckan framför sig. Det är också en dag jag och maken oftast har en kväll ihop då det ofta är en vilodag från träningen. Nog för att jag älskar att träna och arbeta som PT och instruktör men nån vilo-/hemmadag gör att jag är laddad och uppskattar den ännu mer.

Idag är en bra måndag också då jag fick ett infall och kastade mig in på Mio innan bussen kom. Där fyndade jag två kuddar jag gått och spanat på, till halva priset!

20120716-162559.jpg
Nya soffan ska pimpas!

Jag bad också Ultramaken överraska mig idag (ibland måste man be även om han är en hejare på överraskningar). Får se vad det blir…

På tal om Ultramaken var jag inne på hans blogg nyss. Han får ofta så positiva kommentarer från läsare. Då tänker jag att man ibland bara kan kommentera på bloggar bara för att sprida positiv energi. Det ska jag bli bättre på!

