Nu har vi kommit ikapp efter att ha varit i Norrland en sväng. Mitt knä gör fortfarande ont och är stelt men axeln har återhämtat sig. P.g.a. en envis förkylning har jag heller inte kunnat styrketräna men imorgon borde det gå att köra några lugnare coreövningar för att långsamt komma igång igen. Jag hoppas kunna springa innan veckan är slut men mitt fall för en vecka sedan satte sina tydliga spår… Vid mitt ena knä ser det ut som om det sitter ännu ett knä under.

Jag tömde kameran på bilder och hittade några fina bilder från vår mysiga vecka hos familjen.

Lillan har hittat min lillebrors gruvhjälm…

Jag fixar lite eld vid stugan

Lillan

Ja, det är skönt att vara hemma men det vore skönt att träffa resten av familjen oftare. Jag märker hur barnen njuter av att få vara i naturen och hur välkomna de känner sig hos deras mommo och moffa och förstås min mommo, moffa och farmor. De är verkligen så fina människor!

