Idag var jag som sagt med på hotellets corepass. Ett skönt pass måste jag säga. Jag kände mig stark.

Vi har utöver det spenderat hela dagen vid poolen och mina barn är små vattendjur. Hellre i vatten än på land. Det är så härligt att inte ha större bekymmer än vad man ska äta…

…eller hmm. Jag skaffade mig lite bekymmer idag. Väl tillbaka på hotellet efter middagen ett par kilometer bort inser jag att jag lämnat systemkameran på restaurangen…. Bra. Jättebra.

Ultramaken rafsar åt sig kontanter för att ta en taxi dit. Ändrar sig och snabbare än Superman svidar han om till löparkläder och kutar dit. På vägen hem (efter att ha återfunnit kameran!! Praise the lord!) ökar han då han vill hinna hem innan kaffet, vi precis fixat innan jag insåg min klantighet, kallnar.

20120815-230908.jpg
Pjuh!

