Dagen började på bästa sätt: Med träning! Många väljer att ta semester från träningen under semestern och det kan nog vara bra för vissa att få en längre vila från träningen. Det fungerar dock inte för mig. Efter ett par dagars vila från träningen får jag ont i kroppen. Det kanske är åldern 😉

Min kropp behöver rundsmörjningar i form av träning. Sen kan ju vila innebära olika saker för olika människor. För min kropp kan vila vara lugn träning och för en annan kan det innebära soffläge.

Jag började i alla fall dagen med ett kort men intensivt styrketräningspass. På 25 minuter hade jag gått igenom hela kroppen och var helt darrig av ansträngningen. Därefter mötte jag upp resten av familjen vid frukosten.

Efter det tog vi en taxi till Sunwing Resort West beach (vi bor på East beach) där lillebror med flickvän bor. Vi umgicks på deras strand hela dagen.

20120818-210142.jpg
Killarna fick full underhållning av brorsan och Camilla och hade riktigt roligt. Sen tog vi en taxi till vårt hotell igen.

Vi är inga All inclusive människor. Jag blir oftast besviken på ”samma” halvdana buffé dag ut och dag in. Idag ville vi dock göra det enkelt för oss och tänkte testa buffén. Vi gillade den riktigt mycket allihopa! Superfräsch mat, inte alls fylld av fett och salt. Efterrätten ska vi inte tala om…

20120818-210609.jpg

