Åter till jobbet idag. Mycket strul med bussar som aldrig kom – både dit och hem.

Jag är nästan lite för bra på att koppla bort jobbet när jag har semester. Det tar ett tag att komma tillbaks igen, trycka på on-knappen liksom. Det känns dock helt ok att börja jobba igen. Jag har haft en lång, härlig semester. Avsaknaden av sol och värme i Sverige har inte stört mig. Det bästa med semestern är ändå att få vara ledig. Sen fick vi en stor dos sol och värme i Side. Men jag saknar ju familjen när jag nu inte ser dem hela dagarna.

20120823-162712.jpg

20120823-162959.jpg

20120823-163135.jpg
Resan hem från Turkiet gick jättebra. Alla ungarna somnade direkt på planet och sov hela resan. Småttingarna var preppade med välling och jag och ultramaken fick äta maten i lugn och ro. Det var dock lite tufft att landa i sin egen säng först vid 4 på morgonen…

Turkiet-bilder från systemkameran kommer.

Imorgon kör vi transportlöpning hem från jobbet. 18 sköna kilometer startar min helg!

