Idag var det min tur att lämna igen. Var lite orolig med tanke på måndagens incident men bestämde mig för ett sorglöst agerande inför Lilleman. Vi pratade om vad vi skulle göra när vi träffades senare idag för att inte fokusera på lämningen. Jag märkte att han var lite fundersam. Han tittade på den kvinnliga pedagogen som tog emot som agerade på bästa sätt genom att inte ”försöka för mycket” utan bara agera naturligt. Lilleman tittade på henne och sa ”jag vill vara med”. Gulle.

20120829-163538.jpg
Lillan är helcool. Hon spatserar alltid in som om hon ägde stället.

20120829-163710.jpg
Jag passade på att gå på ett frukostmingel som Miss Agda ordat på Röhnisch Brand Store. Fick en liten pratstund med Milla. Det var trevligt att träffas ”på riktigt” och inte bara genom bloggarna. Jag fick med mig en goodiebag hem med bl.a. en sport-BH i.

20120829-164244.jpg
Tror jag testar den redan idag under mina backintervaller. Jag nämnde på jobbet att jag skulle träna det idag och tänkte inte på att innebörden av det givetvis inte är uppenbar för alla. Nån såg backar som i dricka-backar framför sig. Inte helt lätt att fatta allt märkligt man sysselsätter sig med.

