Idag har varit väldigt mycket måndag. Den har levererat – not. Någon spillde ut en kanna med ingefärsvatten i hela kylen och ut på golvet här hemma. På jobbet har jag mer än lovligt att göra plus att det låg en hel del krångel och väntade på mig. Jag lyckades bli så uppstressad att jag paralyserades och inte visste var jag skulle börja. Fick lite gjort. Åkte iväg på ett möte mitt i allt, står och väntar och väntar och ingen kommer. Efter att ha letat hittar jag en av dem jag ska träffa. Hon har gett mig fel tid. Det blir inget möte… Grejen är att jag väldigt sällan blir uppstressad av mitt jobb. Jobb stressar mig inte. Vanligtvis. Men även jag har mina gränser.

Jag drömmer mig bort. Skulle vilja bo i London ett par år. Nån som har ett schysst jobb åt mig och maken där?

Måndag. Helt enkelt. Gillar annars måndagar. Det är oftast ledig kväll, utan aktiviteter. Idag var ingen bra dag.

20121001-191628.jpg
Men barnen skötte sig fläckfritt. Till och med när ståbrädan gick sönder på väg gem från förskolan. Vi har haft en fin, mysig eftermiddag ihop

